Hautakivien oikaisu

Lions Club Kauhajoki-Aro jatkaa hautakivien oikaisupalvelua Kauhajoen Kirkkomaan ja Vuorenmäen hautausmailla kesällä 2023

Roudan sulettua keväällä 2022 klubi aloitti hautakivien oikaisupalvelun. Ensimmäisen kauden aikana hautakiviä oiottiin lähes kolmekymmentä ja palvelua päätettiin jatkaa tänä kesänä.

Pahimmassa tapauksessa kivi voi kaatua ja vahingoittaa vakavasti hautoja hoitavia henkilöitä. Kaatuva kivi voi myös itse vahingoittua tai vahingoittaa naapurihaudan kiveä ja istutuksia. Kallellaan oleva hautakivi ei myöskään anna hoidetun ja arvokkaan näköistä vaikutelmaa, vaikka istutukset olisivatkin muuten hyvin hoidettuja. Hautakivi, sen hoito ja sen mahdollisesti aiheuttamat vahingot ovat aina omaisten vastuulla.

Lions Club Kauhajoki-Aro käyttää kaiken palvelusta saadun tuoton lyhentämättömänä hyväntekeväisyystyöhön.

• Oikaisun hinta ”normaalikokoiselle” suorakaiteen muotoiselle hautakivelle on 60€ ja reunakivien oikaisu 20€ / kpl.

• Lions Club Kauhajoki-Aro pidättää itsellään oikeuden palvelun muutoksiin.

• Palvelua voi tilata tai kysyä lisätietoja puhelinnumerosta

• 040 775 1154 (Jari Malkamäki) tai sähköpostilla jari.malkamaki@evl.fi
  • 045 2621737 (Ossi Viitala) tai sähköpostilla  ossiiviitala@gmail.com

Kuvassa on päivän 21.6.2022 talkoo porukka Timo Kulmala, Harri Niemenmaa, Alf Nygård, Jari Malkamäki, Heikki Yli-Korhonen, Ossi Viitala, Aimo Saarenpää, Aaro Koivisto ja Tapani Ojala (kuvan ottaja).