31.12.2020 Klubi toivottaa kaikille hyvää uutta vuotta

11.12.2020 Tänään oli syyskauden viimeinen klubikokous

• Presidentti (kuvassa oikealla) Vesa Malkamäki luovutti lion Tapani Ojalalle 25v. merkin.

24.12.2020 Klubi toivottaa kaikille oikein hyvää joulua!

21.12.2020 Tästä linkistä pääset katsomaan kyseistä elokuvaa

linkki

16.12.2020 Klubi on avustanut Kauhajoen Ne on- teatteria

Kauhajoen Ne on- teatterin väki on tehnyt Joulupukin Arkipäivä-DVD:n. Siinä on heidän jouluinen näytelmänsä lapsille. Teatteriväen anomuksen mukaan Lions Club Kauhajoki-Aro lahjoitti heille 300 euroa DVD-levyjen valmistamiseen. Kuvassa klubimme sihteeri Timo Kulmala (kuvassa vasemmalla) ja presidentti Vesa Malkamäki (kuvassa toinen vasemmalta) ovat saamassa omat levynsä teatteriväeltä.

Tänään 13.11.2020 klubin kuukausikokouksessa oli vierailemassa F-piirin piirikuvernööri Raimo Sillanpään
Klubin sihteeri Timo Kulmala (kuvassa vasemmalla) ja presidentti (kuvassa keskellä) Vesa Malkamäki luovuttivat piirikuvernööri Raimo Sillanpäälle (kuvassa oikealla) oman klubin pöytäviirin ja muistolahjan.

27.10.2020 tänään Lions Club Kauhajoki-Aro luovutti seurakunnalle lion Juha Äijön muistorahaston tuoton ja lisäksi klubi lahjoitti Kauhajoen seurakunnalle rahaa Joulupuu-keräystä varten

Luovutus tapahtui seurakunnan virastotalolla. Klubin edustajia olivat lion Heikki Yli-Korhonen (kuvassa vasemmalla) ja presidentti Vesa Malkamäki (kuvassa toinen vasemmalta). Muistorahaston tuotto oli 510 euroa ja lisäksi klubi lahjoitti Joulupuu-keräystä varten 300 euroa. Vastaanottajina olivat  Kauhajoen seurakunnan diakonit  Anna-Kaisa Heikkilä (kuvassa toinen oikealta) ja Heli Laitakari (kuvassa oikealla).

Kiinnostaako Lions-toiminta sinua?

Lions-toiminta tarjoaa mahdollisuuden palvella avun tarpeessa olevia ihmisiä.

Vapaaehtoisena toimiessasi saat myös elämääsi uutta sisältöä. Vapaa-ajan käyttämiselle tulee mielekäs vaihtoehto.

Lisää tietoa Lions-toiminnasta saat seuraavasta linkistä:

Lions Club Kauhajoki-Aron yhteystiedot

Presidentti: Vesa Malkamäki (0500-864009)

vesa.malkamaki@gmail.com

Sihteeri: Timo Kulmala (0400 662 990)

timo.kulmala@co.inet.fi

Eilen 11.9.2020 oli kauden ensimmäinen klubin kuukausikokous Kauhajoen Krouvissa.
Vasemmalla on klubin presidentti Vesa Malkamäki ja oikealla klubin sihteeri Timo Kulmala.
Klubin presidentti Vesa Malkamäki (oikealla kuvassa) luovutti lion Tapani Ojalalle ns. ”Presidentin Leijona-palkinnon” . (Tämän kyseisen palkinnon saajan viime kauden presidentti itse valitsee.)

11.9.2020 oli kauden ensimmäinen klubin kuukausikokous Kauhajoen Krouvissa

Tässä Päivi Lahti-Kuusiston ottama valokuva kypärien luovutustapahtumasta Aron koululla 1.9.2020.

Kuvassa vasemmalla opettaja Riitta Saaristo ja oikealla opettaja Päivi Metsänranta. Toinen oikealla IKH:n edustaja Sari Kujanpää. Klubimme presidentti Vesa Malkamäki on kuvassa takana oikealla ja sihteeri Timo Kulmala on takana vasemmalla.

Tapahtunut 13 kypärän lahjoitus Aron koulun 1. luokkalaisille on perinne, joka on alkanut kaudella 1996 – 1997. Lahjoitusvuosia on täten kertynyt jo 24. Kypärien määräksi on muodostunut yhteensä n. 400 kpl ja määrä on vaihdellut eri vuosina oppilasmäärien mukaan.

Isojen Konehalli IKH on tullut mukaan tähän lahjoitus tapahtumaan jakamalla myös kaikille 1 luokkalaisille turvaliivit. Turvaliiveihin on painettu hienosti myös oppilaan etunimi. Myös tämä Isojoen Konehallin turvaliivien jako on muodostunut perinteeksi, joka on jatkunut jo n. viidentoista vuoden ajan.

Näyttely peruttu Korona viruksen myötä!!!

Autonäyttely peruttu korona viruksen myötä!!!

Palaammme asiaan 2021.

Mukaan kaikki nekin ,jotka jo ilmoittautuivat!!

Lions hiihdot tulokset 12.2.2020

tulokset