Klubi toivottaa kaikille hyvää uutta vuotta!

Klubi toivottaa kaikille oikein hyvää joulun aikaa!

F-piirin 1. varapiirikuvernööri Matti Kärnä.
Klubimme presidentti Heikki Yli-Korhonen (oikealla) luovutti Matti Kärnälle klubimme viirin ja perinteinen "juoksukapulan".
Lion Risto Ala-Ikkelä kertoi "viestikapulan" historian.
Matti Kärnä luovutti klubimme sihteerille Timo Kulmalalle (kuvassa oikealla) kunniamerkin, koska hän on ollut leijona 45 vuotta.

Tänään 10.12.2021 klubimme kuukausikokouksessa oli vierailemassa F-piirin 1. varapiirikuvernööri Matti Kärnä

6.11.2021 Sankarihaudoilla palavat uudet lyhdyt

Kauhajoen sankarihaudoilla palavat nyt hienosti uudet lyhdyt.  Seurakunta maksoi suurimman osan niiden kuluista. Klubimme Lions Club Kauhajoki-Aro avusti hankintoja muiden kahdeksan tahon tavoin 300 euron lahjoituksella. Aloite uusien lyhtyjen hankkimiseen lähti meidän omasta klubista liikkeelle.

8.10.2021 Klubin oma ”Vuoden Leijona”-patsas luovutettiin tänään

Klubin edellinen kauden presidentti Vesa Malkamäki (vasemmalla kuvassa) ja nykyinen presidentti Heikki Yli-Korhonen (keskellä kuvassa) luovuttivat palkinnon lion Harri Niemenmaalle. (Tämän kyseisen palkinnon saajan viime kauden presidentti itse valitsee.)

11.9.2021 Mainostaulu työtä

(Mainostaulut ovat Lions Club Kauhajoen ja Lions Club Kauhajoki-Aron yhteishanke.)

Klubin kauden 2021-2022 ensimmäinen kokous on seuraavasti tulossa

Hallituksen kokous

Paikka:         Kauhajoen Krouvi, kellarin kokoustila

Aika:          Maanantai 6.9.2021   KLO 18.00

(Kuva on arkistokuva 11.9.2020 olleesta kauden ensimmäinesta klubin kuukausikokousta Kauhajoen Krouvissa.)

31.8.2021 Lions Club Kauhajoki-Aro lahjoitti Aron koulun ensimmäisen luokan oppilaille pyöräilykypärät ja Isojoen Konehalli puolestaan luovutti kaikille heille nimikoidut heijastinliivit

Lions Club Kauhajoki-Aron presidentti Heikki Yli-Korhonen ja sihteeri Tapani Ojala lahjoittivat Aron koulun ensimmäisen luokan oppilaille pyöräilykypärät (24 kpl). Samalla kertaa Sari Kujanpää Isojoen Konehallilta puolestaan luovutti kaikille heille nimikoidut heijastinliivit. Aron koulusta lahjoituksia olivat oppilaiden lisäksi vastaanottamassa Aron koulun rehtori Susanna Väre ja ensimmäisen luokan opettaja Minnamari Rissanen.

Klubimme on lahjoittanut nyt pyöräilykypäriä 25 vuoden ajan. Kypäriä on lahjoitettu kaikkiaan 425 kappaletta.

Kuvassa oppilaiden lisäksi ovat takana vasemmalla alkaen ensimmäisen opettaja Minnamari Rissanen, Aron  koulun rehtori Susanna Väre, Tapani Ojala, Sari Kujanpää ja Heikki Yli-Korhonen.

Kuvaaja on Reetta Pitkäkoski/Kauhajoki-lehti.

4.7.22021 omasta klubistamme osallistui Kulmat Kuntoon -aktiviteettiin Hyypässä neljä leijonaa

Ensimmäisessä kuvassa on vasemmalla on lion Aimo Saarenpää, keskellä on klubin presidentti Heikki Yli-Korhonen ja oikealla on lion Alf Norrgård.

Toisessa kuvassa vasemmalla on lion Aarne Ketola, keskellä on klubin presidentti Heikki Yli-Korhonen ja oikealla on lion Alf Norrgård.

Tästä linkistä löydät aktiviteettistä enemmän tietoa!

Tänään 9.4.2021 klubiin vastaanotettiin iloisesti mukaan uusi jäsen

Tänään klubiin vastaanotettiin iloisesti mukaan uusi jäsen lion Pekka Uusi-Kyyny (kuvassa vas.). Kuvassa edessä keskellä on hänen ”lions-kumminsa” Aaro Koivisto. Kuvassa oikealla oleva lion Risto Ala-Ikkelä piti hienon puheen uudelle jäsenelle. Takana kuvassa näkyy klubin sihteeri Timo Kulmala.

Lions-hiihdot ke 17.3.2021 Sotkassa

Alkuperäinen hiihtopäivä oli ke 17.2.2021, mutta silloin kisat jouduttiin pakkasen takia.

Nappulahiihdot hiihdetään tuttuun tapaan Sotkan hiihtostadionilla. Hiihdot alkavat klo 18.00. Sarjat 4 -16 vuotiaille. Kaikki hiihtäjät palkitaan. Pakkasraja -15 astetta. Hiihtotapa perinteinen.

Korona-tilanteen takia on poikkeusjärjestelyitä, joihin mukaan tulevien on sopeuduttava.

Tässä lisätietoa

Perinteiset Lions-hiihdot hiihdettiin 17.3.2021 Sotkan hiihtostadionilla

Hiihtäjien määrä oli 63. Hiihtotapa oli perinteinen. Kisa järjestettiin yhteystyössä Lions Club Kauhajoki-Aron ja Kauhajoen Karhun hiihtojaoston kanssa.  Tänne lisätään myöhemmin vielä lisää valokuvia kisasta.

Ensimmäiset Lions-hiihdot järjestettiin 1970-luvun puolesta välissä. Sen jälkeen on kisoja ollut säännöllisesti.

Alla olevasta linkistä löytyy tulokset.

linkki